آخرین اخبار
کد مطلب: 146649
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع)؛
28 خرداد خرمشهري ديگر است که بايد فتح شود
تاریخ انتشار : 1400/03/10 09:41:20
نمایش : 872
سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) گفت:28 خرداد 1400 عمليات مهم مثل فتح خرمشهر در پيش است که دراين حماسه با حضور حداکثري در پاي صندوق هاي راي کمر دشمن را خواهيم شکست.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛به نقل از جهانبين نيوز؛ سردار  علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) در جمع بسيجيان شهرستان اردل با اشاره به تحريم هاي ظالمانه چندين ساله امريکاي جنايتکار گفت: زورگويي هاي آمريكا در چهار دهه از عمر پر بركت انقلاب اسلامي وجود داشته اما ملت سرافراز ايران با حمايت و پشتيباني از رهبر معظم انقلاب و مسئولان نظام با بصيرت و هوشمندي، آينده نگري و حضور گسترده و پرشور در تمام صحنه هاي انقلاب توانسته اند در برابر مستكبران ايستادگي كنند.

سردار اکبري در ادامه با اشاره به در پيش بودن  انتخابات 1400 و اهميت اين حماسه سياسي گفت: 28 خرداد 1400 عمليات مهم مثل  فتح خرمشهر در پيش است که دراين حماسه با حضور حداکثري در پاي صندوق هاي راي کمر دشمن را خواهيم شکست.

وي بر تلاش براي مشارکت حداکثري و تحقق دولت جوان حزب‌اللهي در کشور تأکيد کرد و گفت: بدون شک مشارکت حداکثري و حضور گسترده مردم در پاي صندوق‌هاي رأي سبب امنيت بيشتر کشور و نظام شده و از سوي ديگر اميد دشمنان در ادامه تحريم‌ها و تهديدها عليه ملت بزرگ ايران را نيز به يأُس بدل مي‌کند.

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس